dinsdag 28 mei 2013

creative me || prettypretty.nl

ARMCANDY! Wie houdt daar nou niet van? Helaas heb ik hele dunne polsen, waardoor de meeste armbanden tè groot voor mij zijn. Toch wou ik graag hele leuke armbandjes, dus toen dacht ik: ''Waarom niet zelf maken?'' Ik zag op de site van Josephine dat ze een bestelling had gedaan op prettypretty.nl Ik ging meteen naar de site en heb daar een bestelling geplaatst. Dit kreeg ik een paar dagen later binnen:


Echt een hele schattig zakje, met een sterretjes aan één van de touwtjes. En dit zat er allemaal in: 


Ik had 5 kleuren touwtjes besteld: blauw, roze, lichtroze, lila, en turquoise. Daarnaast heb ik 50 stuks van de kleine gouden kraaltjes, een paar zilveren kraaltjes en wat gouden bedeltjes en kralen. Voor alles heb ik €3,14 betaald. Heel goedkoop! Vooral omdat je hier wel minstens 5 armbandjes uit kan halen. 


Gold


Silver

De uiteindelijke armbandjes komen later online. Ik moet eerst uitzoeken hoe ik het ga aanpakken. Als je je zelf creatief voelt dan moet je vooral een bestelling gaan plaatsen bij prettypretty.nl ! Het is supergoedkoop en behalve armbandjes kun je natuurlijk ook kettingen en oorbellen gaan maken. 

HEBBEN JULLIE WEL EENS ZELF ARMBANDJES GEMAAKT?

LOVE,
♥ ♥ ♥



6 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Inmiddels heb ik niet meer zoveel tijd om zelf sieraden te maken, maar wel echt leuk dat je dat doet :) Je hebt leuke dingen besteld♥ Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral die infinity. Om de een of andere reden maak ik armbanden altijd stuk, dus ik ben maar gestopt met ze zelf maken. :P
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd hoe ze worden;)
    X
    http//www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Vind het zelf ook altijd leuk om het zelf te maken, maar weer is aan beginnen! :)
    Ben benieuwd hoe ze worden.

    x
    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    Ik wou dit zelf ook eens doen, maar alles was zo duur op het internet,
    ga zeker eens die site checken (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb daar ook eens wat besteld! heel goedkoop maar wel heel mooi ja! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen