maandag 27 mei 2013

music monday || tori kelly

Elke maandag laat ik jullie een liedje horen, die ik op dat moment helemaal geweldig vindt. Zo leren jullie ook een beetje mijn muzieksmaak kennen. Ook ontdek ik graag nieuwe liedjes en daarbij kunnen jullie mij helpen door in de reacties jullie favoriete liedje(s) te delen. 

Let's make monday a happy day: MUSIC MONDAY ♥

Deze week ben ik helemaal obsessed met dit liedje. Het is een zelfgeschreven liedje van Tori Kelly. Ze is een Amerikaanse singer/songwriter en een grote hit op Youtube. Ook heeft ze meegedaan aan American Idol. Helaas is ze net niet bij de laatste 24 gekomen. Heel jammer, maar gelukkig kunnen we nu genieten van haar eigen nummers en covers op Youtube. Behalve dat ze een geweldige zangeres is, is ze ook nog eens absolutely gorgeous!


Enough said, let's get to the song! 


WAT IS JULLIE FAVORIETE SONG @ THE MOMENT?

LOVE
♥ ♥ ♥




3 opmerkingen:

  1. Deze is wel leuk! Op dit moment luister ik veel naar Lucky ones :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriet is momenteel Lana Del Rey - Young & Beautiful! Super nummer!

    BeantwoordenVerwijderen