donderdag 30 mei 2013

polyvore || beautiful bijoux

Op twitter was er een hele leuke winactie van Beautiful Bijoux en ik heb eraan meegedaan. Je kon een superleuke sieradenpakket winnen en het enige wat je moest doen was een outfit samenstellen met de sieraden, die ze in hun webshop verkopen. Helaas heb ik niet gewonnen, maar ik wou wel graag mijn ingezonden collages met jullie delen. Here they are!

Summer || Love


(pssssst, ik heb laatst een bestelling geplaatst, dus verwacht nog een artikel over deze webshop)

LOVE,
♥ ♥ ♥




15 opmerkingen:

  1. ooh die tweede collage is echt heel erg leuk! xoxo Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie collages heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci for your lovely Comment! :) This Outfit is great!
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wel echt supermooie setjes!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing looks! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeh dat hemdje is tof! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen