donderdag 11 juli 2013

like or dislike? || cadeau.nl

Laatst heb ik een leuke bestelling geplaatst bij cadeau.nl . Het is een hele leuke site, die originele cadeaus verkoopt. Zelf vind ik het allemaal iets aan de prijzige kant, maar dan heb je wel iets origineels. Toen ik rond aan het kijken was in de webshop heb ik mijn ogen laten vallen op deze schatjes:



Deze stempels zijn echt tè leuk gewoon! Ik kon ze daarom ook helemaal niet weerstaan en moést ze hebben.



Als je een origineel cadeau nodig hebt, dan raad ik deze webshop echt aan! Het heeft een hele snelle levering én het wordt ook nog eens heel leuk verpakt in cadeaupapier. Ook heel handig als je last-minute een leuk cadeau nodig hebt.


Dislike for homework!


Wel een dikke like voor cadeau.nl en deze awesome stempels! 

Prijs: €17,00

WAT IS JOUW LAATSTE IMPULSIEVE AANKOOP?

LOVE,
♥ ♥ ♥

7 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Mijn leerkracht gebruikte dat op onze toetsen,

    Als je mij zou willen volgen zou dat heel fijn zijn!
    beautyisabeastt.blogspot.be

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Volgens mij heb je die "like" stempel ook een stukje goedkoper bij de Tiger, maar dat weet ik niet zeker! Die dislike stempel had ik nog niet gezien haha, erg leuk!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die zijn leuk! Heb ze wel eens vaker voorbij zien komen en elke keer ben ik weer verbaasd over wat voor een ' hebben!' gehalte die dingen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen