zondag 14 juli 2013

new in || shine bright like a diamond



- new heels

LOVE,
♥ ♥ ♥ 




23 opmerkingen:

  1. pretty! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey,
    ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    Het artikel daarvoor komt morgen ochtend online op mijn blog (www.dutchgirlss.blogspot.nl).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige schoenen! XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn echt gaaf! Xx

    Ik geef een Vogue sweater weg! Wil je meedoen aan deze winactie?:)
    http://hill-ie.blogspot.nl/2013/09/give-away-vogue-sweater.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, lekker hoog!

    (Misschien leuk: op mijn blog kun je nu kaarten voor 'Webshop Till You Drop' winnen + een surprisebag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooeeh superleuk!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die schoenen zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW! Ze zijn echt prachtig, ik wou dat ik op zulke hoge hakken kon lopen haha!

    BeantwoordenVerwijderen